Kėdžių ergonomika

 

Idealios sėdėjimo pozos nėra: kiek žmonių, tiek patogių kūno padėčių. Tačiau yra bendrų patarimų, paremtų žmogaus anatomijos ir fiziologijos tyrimais, kurių laikantis galima išvengti kraujo apytakos sutrikimų, nugaros skausmų.
Gerai parinkta ir tinkamai sureguliuota darbo kėdė pati formuoja taisyklingą sėdėjimo padėtį. Naudojantis netinkama kėde, kai dirbantysis yra priverstas nepatogiai sėdėti, nugaros ir kojų raumenis veikia nepageidautinas krūvis. Moderni ir ergonomiška kėdė - būtinybė, paremta žmogaus fiziologiniais poreikiais ir darbo efektyvumo sumetimais.
Labai svarbi yra kėdės konstrukcija - forma, matmenys, reguliuojamieji elementai. O kaip kėdę pasirinkti be liniuotės ir matlankio? Geriausiai rinktis kėdę, kuri pati “prisitaikys” prie Jūsų kūno. Štai, kaip ji tai atliks:

 

<1> <2> <3> <4> <5> <6>

 

 

 

Sinchroninis ir laisvo svyravimo mechanizmai su galimybe juos užfiksuoti bet kurioje padėtyje leis Jums nuolat jausti fizinį komfortą, o mintis nukreipti darbui. Svyravimo standumo mechanizmas skirtas sureguliuoti kėdės svyravimui pagal sėdinčiojo svorį. Jis geriausiai veikia, kai svoris yra nuo 50 iki 120 kg.